вторник, 17 марта 2020 г.

Дистанційне навчання для учнів 5 класів


Модуль. Гімнастика
Тема уроку. Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра. Повторення техніки одного перекиду уперед та ознайомлення з технікою виконання двох перекидів вперед злито.
Мета уроку:
Навчальна. Ознайомити учнів із фізкультурно-оздоровчими заходами в режимі дня школяра. Закріпити уміння перекиду уперед, ознайомити з технікою двох передів вперед злито.
Розвиваюча. Розвивати фізичні якості: спритність, гнучкість, силу, координацію рухів.
Виховна. Виховувати вольові якості: рішучість, зібраність, наполегливість, цілеспрямованість, дисциплінованість, вміння самостійно працювати.
Завдання уроку:
1.     Закріпити уміння перекиду вперед.
2.     Розвивати гнучкість, швидкість, силу, координацію рухів в тренувальному режимі, покращувати функції вестибулярного апарату. Збільшувати руховий досвід.
3.     Сприяти розвитку вольових якостей засобами вправ.
4.     Ознайомити із технікою виконання двох перекидів вперед злито.

Тип уроку: комбінований, навчально-тренувальний.

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання та інвентар: мати гімнастичні, лави гімнастичні, скакалки.







ХІД  УРОКУ
Зміст уроку
Дозуван-ня
Організаційно-методичні вказівки

І.Підготовча частина (15 хв)

1.
Шикування учнів в шеренгу.
30 с
Шикування виконується по команді чергового
2.
Рапорт чергового.
1 хв
Чіткі команди
3.
Привітання.
30 с

4.
Ознайомлення із завданням уроку.
1 хв
Лаконічно та зрозуміло
5.
Вимірювання ЧСС.
30 с
ЧСС – не більше 90 уд./хв.
6.
Техніка безпеки

Презентація
7.
Стройові вправи на місці:
Ø Право-руч!
Ø Ліво-руч!
Ø Кру-гом!
Ø Ліво-руч!
30 с
Активізувати увагу.
Наголосити на зберіган-ні постави.
8.
Різновиди ходьби:
Ø на носках, руки на поясі;
Ø на п’ятках, руки за головою;
Ø на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
Ø на внутрішній стороні стопи;
Ø у півприсяді.
90 с
Постава під час ходьби: плечі та груди роз-правлені, підборіддя підняте, погляд вперед.
9.
Різновиди бігу:
Ø рівномірний біг;
Ø з приставним кроком правим боком, руки на поясі;
Ø -//- лівим боком;
Ø з високим підніманням коліна;
Ø із закиданням гомілок ніг назад.
2  хв

   Дихання рівномірне, темп середній.






10.
Ходьба, вправи  для відновлення дихання
30 с
Темп виконання повіль-ний, дихання глибоке.
11.
Перешикування з колони по одному в колону по два
30 с

12.
Комплекс загально розвиваючих вправ  у парах з малим м’ячем

1. В.п. – стійка ноги нарізно, стоячи обличчям одне до одного, руки на плечах, м’яч на підлозі між учнями.
1-3 – три пружинисті нахили вперед;
4 – в.п.

2. В.п. – стійка ноги нарізно, стоячи спиною одне до одного, м’яч в руках у одного з учнів.
1  – поворот тулуба праворуч;
2 – передача м’яча з рук у руки партнеру;
3 – поворот ліворуч;
4 - передача м’яча.

3. В.п. – стійка, ноги широко, стоячи спиною одне до одного. М’яч в руках у одного з учнів.
1 – передача м’яча учню через голову;
2 – в.п.
3 – передача м’яча між  ногами.
4 – в.п.

4. В.п. – о.с., м’яч утримувати перед собою прямими руками;
1,3,5,7 – випад вправо,
2 ,4,6,8 – випад вліво.

5. В.п. – стоячи спиною одне до одного, м’яч утримувати спиною.
1 – присід;
2 – в.п.

5.     В. п. – о.с., руки на пояс, стоячи обличчям одне до одного. М’яч між учнями на підлозі.
1 – стрибок на обох ногах вправо;
2 – стрибок вперед;
3 – стрибок вліво;
4 – стрибок назад.
6 хв
по 6-8 раз



Нахиляючи тулуб, ноги не згинати.






Утримувати м’яч прямими руками.















Спина рівна  під час виконання вправи.




Виконувати одночасно.





Стрибати у вигляді квадрата.
12.
Вимірювання ЧСС
30 с

ІІ. Основна частина (25 хв)
1.
Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра.
3 хв
Демонстрація презента-ції.
2.
Розвиток гнучкості, швидкості, сили та стрибучості  в тренувальному режимі.

Поділ учнів на 4 групи по станціях
12 хв
   Учні самостійно ви-бирають  заготовлені м’ячики і таким чином діляться на групи.
Учні міняються місцями за сигналом (свисток) та за годинниковою стрілкою. Слідкую за дотриманням правил т/б, дисципліною та якістю виконання вправ, виправляю помилки
2.1
Станція №1.
1.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від землі (хлопці), від гімнастичної лави (дівчата).
2. Картка контролю.


2.2
Станція №2

Перекид  вперед

Поточний метод.
Виправляти помилки
2.3
Станція №3

Піднімання тулуба в сід 20 раз.






2.4
Станція №4

Стрибки через скакалку.

Фронтальний метод
3
Вивчення техніки виконання двох перекидів вперед злито

8 хв
Звернути увагу на групування , слідити за  постановою рук і рівно-мірним їх випрямленням.

4.
       Рухлива гра «Хвостики»
2 хв
  Учасники гри за-пихають за пояс стріч­ку так, щоб звисав вільний кінець. За сигна­лом двоє ведучих намагаються зірвати «хвостик» у суперників. Перемо-жець - останній гра-вець, що залишивя з хвостиком.
ІІІ. Заключна частина (5 хв)
1.
Гра «Карлики і велетні»
1,5 хв
  Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики» - усі мають присісти. Руки за голову.
    Хто помиляється, ро-бить крок вперед
2.
Вимірювання ЧСС.
30 с
Звернути пильну увагу на учнів із пульсом більшим ніж 120 ударів на хв
3.
Підсумок уроку.
1 хв
Вказати на недоліки.
4.
Оцінювання учнів.
1 хв
Мотивація оцінки.
5.
Домашнє завдання.
30 с
Стрибки через скакалку
6.
Організований вихід із спортзалу.
30 с





Комментариев нет:

Отправить комментарий