Модуль. Гімнастика
Тема уроку.
Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра. Повторення техніки одного
перекиду уперед та ознайомлення з технікою виконання двох перекидів вперед
злито.
Мета уроку:
Навчальна. Ознайомити
учнів із фізкультурно-оздоровчими заходами в режимі дня школяра. Закріпити
уміння перекиду уперед, ознайомити з технікою двох передів вперед злито.
Розвиваюча. Розвивати
фізичні якості: спритність, гнучкість, силу, координацію рухів.
Виховна. Виховувати
вольові якості: рішучість, зібраність, наполегливість, цілеспрямованість,
дисциплінованість, вміння самостійно
працювати.
Завдання уроку:
1.    
Закріпити
уміння перекиду вперед.
2.    
Розвивати
гнучкість, швидкість, силу, координацію рухів в тренувальному режимі,
покращувати функції вестибулярного апарату. Збільшувати руховий досвід.
3.    
Сприяти
розвитку вольових якостей засобами вправ.
4.    
Ознайомити
із технікою виконання двох перекидів вперед злито.
Тип уроку: комбінований, навчально-тренувальний.
Місце проведення: спортивний
зал.
Обладнання та інвентар: мати
гімнастичні, лави гімнастичні, скакалки.
ХІД  УРОКУ
| 
№ | 
Зміст уроку | 
Дозуван-ня | 
Організаційно-методичні вказівки | 
| 
І.Підготовча частина (15 хв) | |||
| 
1. | 
Шикування учнів в шеренгу. | 
30 с | 
Шикування
  виконується по команді чергового | 
| 
2. | 
Рапорт чергового. | 
1 хв | 
Чіткі команди | 
| 
3. | 
Привітання. | 
30 с |  | 
| 
4. | 
Ознайомлення із завданням уроку. | 
1 хв | 
Лаконічно та
  зрозуміло | 
| 
5. | 
Вимірювання ЧСС. | 
30 с | 
ЧСС – не більше 90
  уд./хв. | 
| 
6. | 
Техніка безпеки |  | 
Презентація | 
| 
7. | 
Стройові вправи на місці: 
Ø Право-руч!  
Ø Ліво-руч! 
Ø Кру-гом! 
Ø Ліво-руч! | 
30 с | 
Активізувати увагу. 
Наголосити на
  зберіган-ні постави. | 
| 
8. | 
Різновиди ходьби: 
Ø на носках, руки на поясі; 
Ø на п’ятках, руки за головою; 
Ø на зовнішній стороні стопи, руки на поясі; 
Ø на внутрішній стороні стопи; 
Ø у півприсяді. | 
90 с | 
Постава під час
  ходьби: плечі та груди роз-правлені, підборіддя підняте, погляд вперед. | 
| 
9. | 
Різновиди бігу: 
Ø рівномірний біг; 
Ø з приставним кроком правим боком, руки на
  поясі; 
Ø -//- лівим боком; 
Ø з високим підніманням коліна; 
Ø із закиданням гомілок ніг назад. | 
2  хв | 
   Дихання рівномірне, темп середній. | 
| 
10. | 
Ходьба, вправи  для відновлення дихання | 
30 с | 
Темп виконання
  повіль-ний, дихання глибоке. | 
| 
11. | 
Перешикування з колони по одному в колону
  по два | 
30 с |  | 
| 
12. | 
Комплекс загально розвиваючих вправ  у парах з малим м’ячем  
1. В.п. – стійка ноги нарізно, стоячи обличчям одне до одного, руки на
  плечах, м’яч на підлозі між учнями. 
1-3 – три пружинисті
  нахили вперед; 
4 – в.п. 
2. В.п. – стійка ноги нарізно, стоячи спиною одне до одного, м’яч в
  руках у одного з учнів. 
1  – поворот тулуба праворуч; 
2 – передача м’яча з
  рук у руки партнеру; 
3 – поворот ліворуч; 
4 - передача м’яча. 
3. В.п. – стійка, ноги широко, стоячи спиною одне до одного. М’яч в
  руках у одного з учнів. 
1 – передача м’яча
  учню через голову; 
2 – в.п. 
3 – передача м’яча
  між  ногами. 
4 – в.п. 
4. В.п. – о.с., м’яч утримувати перед собою прямими руками; 
1,3,5,7 – випад
  вправо,  
2 ,4,6,8 – випад
  вліво. 
5. В.п. – стоячи спиною одне до одного, м’яч утримувати спиною. 
1 – присід; 
2 – в.п. 
5.     В. п. – о.с., руки на пояс, стоячи
  обличчям одне до одного. М’яч між учнями на підлозі. 
1 – стрибок на обох
  ногах вправо; 
2 – стрибок вперед; 
3 – стрибок вліво; 
4 – стрибок назад. | 
6 хв 
по 6-8 раз | 
Нахиляючи тулуб,
  ноги не згинати. 
Утримувати м’яч
  прямими руками. 
Спина рівна  під час виконання вправи. 
Виконувати
  одночасно. 
Стрибати у вигляді
  квадрата. | 
| 
12. | 
Вимірювання ЧСС | 
30 с |  | 
| 
ІІ. Основна частина (25 хв) | |||
| 
1. | 
Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра. | 
3 хв | 
Демонстрація
  презента-ції. | 
| 
2. | 
Розвиток гнучкості, швидкості, сили та
  стрибучості  в тренувальному режимі. 
Поділ учнів на 4
  групи по станціях | 
12 хв | 
   Учні самостійно ви-бирають  заготовлені м’ячики і таким чином діляться
  на групи.  
Учні міняються
  місцями за сигналом (свисток) та за годинниковою стрілкою. Слідкую за
  дотриманням правил т/б, дисципліною та якістю виконання вправ, виправляю
  помилки | 
| 
2.1 | 
Станція №1. 
1.Згинання та
  розгинання рук в упорі лежачи від землі (хлопці), від гімнастичної лави
  (дівчата). 
2. Картка контролю. |  |  | 
| 
2.2 | 
Станція №2 
Перекид  вперед |  | 
Поточний метод. 
Виправляти помилки  | 
| 
2.3 | 
Станція №3 
Піднімання тулуба в
  сід 20 раз. |  |  | 
| 
2.4 | 
Станція №4 
Стрибки через
  скакалку. |  | 
Фронтальний метод  | 
| 
3 | 
Вивчення техніки виконання двох перекидів
  вперед злито | 
8 хв | 
Звернути увагу на
  групування , слідити за  постановою рук
  і рівно-мірним їх випрямленням. | 
| 
4. | 
      
  Рухлива гра «Хвостики» | 
2 хв | 
  Учасники гри за-пихають за пояс стрічку так, щоб звисав вільний кінець. За сигналом двоє
  ведучих намагаються зірвати «хвостик» у суперників.
  Перемо-жець - останній гра-вець, що залишивя з хвостиком. | 
| 
ІІІ. Заключна частина (5 хв) | |||
| 
1. | 
Гра «Карлики і велетні» | 
1,5 хв  | 
  Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже
  «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики»
  - усі мають присісти. Руки за голову. 
    Хто помиляється, ро-бить крок вперед | 
| 
2. | 
Вимірювання ЧСС. | 
30 с | 
Звернути пильну
  увагу на учнів із пульсом більшим ніж 120 ударів на хв | 
| 
3. | 
Підсумок уроку. | 
1 хв | 
Вказати на недоліки. | 
| 
4. | 
Оцінювання учнів. | 
1 хв | 
Мотивація оцінки. | 
| 
5. | 
Домашнє завдання. | 
30 с | 
Стрибки через
  скакалку | 
| 
6. | 
Організований вихід із спортзалу. | 
30 с |  | 
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий